Buku Bulan November 2018

Aku dan buku memang tidak boleh dipisahkan lagi.

Setiap bulan aku beli buku untuk diri aku dan anak-anakku.Mereka pun sudah minat dengan buku.Harap-haraplah sampai usia tua mereka suka dengan buku.Biar mereka ikut langkah aku.

Setiap bulan beli buku, ikutlah juga pendapatan bulanan,kalau banyak,banyaklah juga buku dibeli,kalau sederhana pendapatannya,sederhana jugalah buku yang dibeli. 

Banyak atau sedikit yang penting ada buku setiap bulan. Biar bertambah koleksi buku dalam Bilik Bukuku ini.

“Buku adalah teman yang paling istimewa buat diriku”

Bulan November, empat buah buku sahaja yang aku beli, dua dah habis dibaca,dua lagi tunggu giliran.Sebenarnya banyak lagi yang menunggu giliran tu…biasalah,banyak membeli dari membaca.Tetapi membaca tetap terus membaca.

“Baca buku boleh dapat apa-apa,tidak membaca tak dapat apa-apa.”


Oklah, inilah buku-buku untuk bulan November yang aku beli.

No automatic alt text available.


Image may contain: 2 people, people smiling


No automatic alt text available.

Comments

Popular posts from this blog

Syair: Perpaduan

Pantun Perpaduan

Sajak: Perpaduan Sejati Bukan Mimpi